robił ktos z was przegląd przy 90tys ??? czy trzeba koniecznie wymienic pase rozrządu i rolki, bo czytalem m in ze wymienia sie to przy 120... tylko, ze ASO z chęcią wymienia juz przy 90tys :evil: ... jeżdzić dalej czy wymienić ?? TDI 90KM, 101tyś km, 03r
powinna, aczkolwiek rzeczywistość bywa okrutna :wink:
Teraz powinni sie wypowiedziec osoby ktorym tyle wytrzymala,a ktorym nie i wywnioskowac trzeba srednia :szeroki_usmiech
W sumie drazni mnie to ze przy 90kkm juz trzeba ja zmieniac ,chociaz by dla swietego spokoju :evil:
ja niechcący przejechałem na pierwszym pasku 110 kkm i po demontazu wyglądał jeszcze bardzo dobrze ( rolka też) pompy oczywiście nie mieli na magazynie więc została stara, to się okarze ile wytrzyma teraz mam 120 kkm. Tylko że ja mam 1,8t, którego podobno w skodzie nikt nie dotyka.
- No nic. Życie jest piękne, ale trzeba się pchać do przodu.Kulturalnie, ale pchać. o. Rydzyk
Ja jak kupiłem octe miała 170 tys, wymieniłem pasek z rolkami ale gościo mówił że widać czerwony mały wyciek jakby z pod pompy.Ale to zbagatelizowałem i za miesiąc wyjezdzam a pod octą kałuża a deszcz nie padał :? :lol: Mówił że raczej nie widać żeby była wymieniana, jakby orginał 8)
U mnie przy pierwszej wymianie (88000 km) nie wymienili jej, przy 140 kkm jak wymieniałem pasek rozrządu drugi raz pompa już ciekła. Ja bym nie ryzykował.
Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
czarna AR 156 1.8 T.Spark
A propos wymiany paska....dla kolegi w L&K pękł przy lekko ponad 80 tys :!: ....Przebieg oryginał, jeździł nią od nowości. Na szczescie pękł podczas manewrów na parkingu i szkody nie były az tak wielkie jakby mogły być. Zresztą naprawa w ramach gwarancji
BMW E46 320d by MT 184PS@406Nm
CR-V 2,2 i-ctdi
Perfectservice by Dobrygrześwawa
Jak auto bylo serwisowane i pekl po 80 tys to na 90% Skoda musialaby mu to zrobic na gwarancji. W koncu jesli serwisujesz auto, a oni na przegladzie maja za kazdym razem kontrolowac stan paska rozrzadu tzn ze ktos tego nie zrobil albo material byl do bani.
W koncu jesli serwisujesz auto, a oni na przegladzie maja za kazdym razem kontrolowac stan paska rozrzadu tzn ze ktos tego nie zrobil albo material byl do bani.
A to komus to sprawdzaja :?: :roll: ,bo mi ani razu na zadnym przegladzie ,dopiero przy 75kkm jak cos szumialo to tam zajrzali :evil: Jak to mowia gaz to zlo ,ale trzeba to uzyc i tu "ASO to tez zlo" :diabelski_usmiech Juz nie duzo do konca gwarancji zostalo to trzeba bedzie na nich
W koncu jesli serwisujesz auto, a oni na przegladzie maja za kazdym razem kontrolowac stan paska rozrzadu tzn ze ktos tego nie zrobil albo material byl do bani.
A to komus to sprawdzaja :?: :roll: ,bo mi ani razu na zadnym przegladzie ,dopiero przy 75kkm jak cos szumialo to tam zajrzali :evil: Jak to mowia gaz to zlo ,ale trzeba to uzyc i tu "ASO to tez zlo" :diabelski_usmiech Juz nie duzo do konca gwarancji zostalo to trzeba bedzie na nich
W takiej kartce jaka dostaje po przegladzie jest rubryka: zwrokowa kontrola paska rozrzadu i jak i calego rozrzadu. Moze patrza tez na pompe czy nie cieknie. Ale czy to ktos robi, to ja Ci nie odpowiem :wink:
W takiej kartce jaka dostaje po przegladzie jest rubryka: zwrokowa kontrola paska rozrzadu i jak i calego rozrzadu. Moze patrza tez na pompe czy nie cieknie. Ale czy to ktos robi, to ja Ci nie odpowiem :wink:
Hm...a w plocku kierownik serwisu sie przyznal ze nie sprawdzaja :x ,bo maja za molo czasu itp itd :roll:
przy 140 kkm jak wymieniałem pasek rozrządu drugi raz pompa już ciekła.
A dlaczego wymineiales drugi pasek przy 140kkm a nie przy 180kkm ? :roll: Jakis slabszy zalzyles? :?
z tego co wiem paski kupowane i zakladane przy kolejnych wymianach (poza pierwszym montazem) maja gwarancje proucenta zwykle na 60kkm.
Przynajmniej tak jest z pastami Gates i jeszcze tam jakimis... byl moze to z tej przyczyny. Bo wtedy Skoda nie ma nic do gadania skoro producent paska przewiduje ktorszy czas eksploatacji
A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971
Komentarz